design design news

Gradina secreta

Be Open, fundatia internationala care activeaza in domeniul designului si creativitatii, a ales Gradina Botanica din Brera ca fundal pentru un inedit proiect interdisciplinar al carui tema centrala este parfumul. Rezultatele si cautarile acestui proiect au fost prezentate in luna mai, cu ocazia debutului expozitiei EXPO 2015.

Ferruccio Laviani a fost coordonatorul set up-ului acestui proiect unic, unde opt dintre din cele mai importante nume ale designului de azi au fost invitate sa isi prezinte propriile interpretari si viziuni, proiecte ce au invocat prin caracteristicile estetice si filozofice ale produselor invocate, opt branduri de parfumuri de lux disparute de-a lungul secolelor.

Iata si creativa echipa ce a fost implicata in acest proiect: Tord Boontje, ce a lucrat cu marca ceha Waldes et Spol, Fernando si Humberto Campana, pentru Biette din Franta, marca italiana Bertelli a fost invocata si reinterpretata de Dimore Studio, trio-ul suedez Front, pentru marca franceza Guyla, Jaime Hayon pentru brandul britanic Boissard, Lissoni Associati a abordat casa de parfum americana Lundborg, Jean-Marie Massaud pe Bertif si, in final, Nendo pentru marca ruseasca R.Koehler & Co.

www.beopensocial.com

Material realizat de Andreea Dicianu