INTERVIURI LIFESTYLE

INTERVIU OANA&DRAGOS VLADILA

De cinci ani, Oana si Dragos Vladila, scriu povesti captivante in casele romanilor si nu numai, trasnsformand prin tapetul lor designul interior intr-o experienta senzoriala memorabila. Fiecare proiect pe care-l abordeaza este o calatorie intr-o lume de poveste, in care dorintele si visele clientilor prind forma intr-un design personalizat.

  
   

Cine sunt Oana si Dragos Vladila, cum v-ati prezenta pe scurt?

Suntem doi oameni creativi, care au norocul sa faca, in fiecare zi, exact lucrul de care sunt pasionati. Ne completem foarte bine, atuurile noastre sunt complementare, de aceea fundamentul brandului e unul solid si sustenabil. Eu sunt partea care guverneaza zona creativa, in timp ce Dragos vine cu fluenta in antreprenoriat, viziunea care ne duce mai departe.

Care este istoria casei de tapet VLAdiLA? De ce tapet si nu altceva din zona designului interior?

Brandul House of  VLAdiLA a fost fondat in 2018 din dorinta de aduce pe piata designului romanesc arta functionala, realizata traditional, prin desen manual si produsa ultra-modern, cu tehnologii de ultima generatie. Ceea ce ne-a diferentiat de la inceput a fost dimensiunea custom a produselor noastre. Ne-am propus sa oferim clientilor o experienta a luxului in design, care sa descrie propria lor viziune si poveste, transpusa in realitate prin creativitatea noastra.

Am lucrat mult si cu pasiune la acest vis. Am atras in jurul nostru oameni care ne-au impartasit aspiratiile. Am inceput cu tapetul pentru ca am simtit ca este cel mai bun mod de exprimare artistica, in care pute m sa descarcam pasiunile care ne unesc. Astazi, povestile care au luat nastere pe suprafata tapetelor sunt completate de mediile noi pe care le-am adaugat in portofoliul de produse, adica de tesaturi din catifea, perne decorative si piese de mobilier de designer.

Mentionati trei momente definitorii care v-au modelat afacerea

Au fost cateva momente care au marcat evolutia brandului VLAdiLA. Cel care imi vine mai intai in minte este despre prima comanda pe care am avut-o, dupa lungi asteptari si multa munca sustinuta. A fost primul nostru succes, iar satisfactia a venit in momentul in care clienta noastra, a revenit cu multumiri.

Un alt moment important a fost cel in care am realizat primul nostru proiect de amploare, tapetarea unor zone intinse intr-un mall, o provocare caruia i-am facut fata cu responsabilitate si pasiune, iar rezultatul a fost un succes.

Al treilea moment care ne-a marcat parcursul a fost in septembrie 2022, cand am prezentat brandul romanesc VLAdiLA pe piata internationala in cadrul targului Maison&Objet din Paris, unde ne-am bucurat sa vedem cat de bine sunt primite creatiile noastre, dar si ca suntem la fel de competitivi precum marile branduri de lux ale lumii. Astazi suntem fericiti cu prezenta la targurile din Paris, Milano si Dubai.

Care este misiunea voastra?

Misiunea noastra este de a aduce frumosul in casele si in spatiile cat mai multor oameni. Promitem un lifestyle posibil prin intermediul experientei pe care o oferim. Pentru ca nu vindem doar obiecte de interior, ci cream povesti realizate cu implicare si pasiune, care transforma interioarele in medii de exprimare a bunului gust si a elegantei desavarsite.

Care sunt atuurile voastre?

Ceea ce ne diferentiaza de competitori este componenta custom, faptul ca le oferim clientilor posibilitatea de a-si personaliza produsele in functie de spatiul si de viziunea lor. Pe langa acest lucru, un atu important este componenta umana care sta in centrul business-ului nostru. Desenul manual care sta la baza creatiilor noastre face ca tapetul sa fie mai degraba o opera de arta, un tablou supradimensionat.

Ce va motiveaza in acest business, ce va inspira? Ce a determinat succesul avut?

Cred ca ce a contat cel mai mult in succesul acestui business a fost pasiunea, care ne-a alimentat inca de la inceput. Ne-am dorit sa cream valoare pentru noi si pentru clientii nostri, si ne-am inconjurat cu oameni talentati, cu aceeasi viziune cu a noastra. Suntem motivati de bucuria pe care o simtim din partea oamenilor la fiecare proiect implementat, de fiecare data cand avem ocazia sa transformam spatiile in interioare de poveste.

 

De unde ati pornit, unde sunteti acum si unde va vedeti peste 5 ani?

Am pornit de la sub zero din punct de vedere financiar, dar cu foarte multa iubire, pasiune si forta. Momentul prezent il reprezinta expansiunea. Acum suntem in proces de scalare, de internationalizare si suntem foarte aproape sa punem pe harta lumii occidentale pin-ul designului romanesc. Peste 5 ani ne vedem prezenti la nivel mondial, in multe orase importante. Ne dorim sa ducem bucuria frumosului prin creatiile noastre romanesti in fiecare colt al globului.

Interviu realizat de MAM